Your Ad Here

Arizona


PreviousNext

Posted by Dark Petals @ 09/13/2004 12:34 AM GMT-7
Farty
Ugh. Well, mostly everyone knows what's been going on with me. I got a job, then I kind of just vanished. I hate my job with a passion some days, I can't really.. egin to describe how anal one of my co workers is. H was so horrid one day I started bawling and my boss's wife had to answer the phone...

Posted by nobodys somewhere @ 09/10/2004 08:37 AM GMT11
follow these steps to orgasm.
well i just royally fucked up the tv so that it is thouroughly unwatchable.  this really pisses me off because the cox cable guy was just out here yesterday to set all this shit up.  dammit.  now i have to have that weirdo come back out here.  no. thats mean.  im sure hes...

Posted by Drawn In Eyeliner @ 08/20/2004 04:54 PM GMT-7
Stupid
Tommorows saturday!! WoOoO!! Im going down to the front.... Schools stupid, the people are retarted and most of them are liars (ahem you know who you r!) Well im gonna go get myself unconfused.... Lym!!!!!! Taylor

Posted by happenstance @ 08/12/2004 04:15 PM GMT-7
Good lord
Its been a LONG time.   Still dating james.  Still livin w/ dave.  Still livin.   More drama.. accident.. student loans... custody.   C'est la vie!

Posted by Meehoyhoy @ 08/11/2004 05:47 PM GMT-7
Hoo Boy...
Man. One second things are going great, the next second you're worried as fuck and confused as to what's going on.  Man I love this shit! I mean, for fuck's sake, can't anything be simple anymore?  Or is everything so complicated that truly it has become simple again? Or...

Posted by Its A Small World @ 08/10/2004 11:06 PM GMT-5
Hello!
Hey Guyz! Lol I know its small right now but ill make it bigger...i promise lol. Or at least I hope.Neway, not much goin on around here.2 days till school starts...whoopee.Yahooo.I think im going to get lost in the school.Btw, i hate all you people who are going to highland, you suck. Nah, im jk. I...

Posted by KatesFavorites @ 07/13/2004 06:57 PM GMT-7
music
favorite music

Posted by Newt's Pond Blog @ 07/08/2004 07:43 PM GMT-8
Remodeling...Bring in the construction crew!
Yes, my site doesn't get much activity or visit. Not one part of it is exciting in my opinion, so I'm remodeling it! If you see my forums you can see the very beginnings, but don't worry, it will get better. What I ask of you is, would be to help. My site has a cornucopia of subjects and is...

Posted by homieheather @ 06/30/2004 12:39 AM GMT-8
neeg roe
[ x ] Spell your first name backwards- rehtaeh [ x ] The story behind your screen name - which screename? lol xHeAtHeReHtAeHx=hollys behind it RoCkMySoCcS27=my music is behind it TiCkLeMeHeAtHeR4=coltons behind it lol [ x ] Are you a lesbian - naa, i dont bat for that team [ x ] Where do you...

Posted by Here in My Head @ 06/23/2004 12:22 AM GMT-7
Somewhere where the orchids grow
Well I finally paid off 3 credit cards.. that's right I am on my way to financial freedom.  Just a few more to go and then I will be free, but at least now I will be able to move soon.  Get the hell out of here.  So today was good on that note.  And tomorrow is my sister's 21st...

PreviousNext








Copyright © 2004 - 2005 NeverX All rights reserved.
Tag board Rules     Privacy policy     Terms of Service