Your Ad Here

Malaysia


Next

Posted by Monolog Hati @ 03/19/2017 09:02 PM GMT-8
Flashback...
U miss me? Ye ke niiii:-)? Timekasih le... Aku pun memang sentiasa rindukan Syg. Diri Syg tu, x pernah lekang dr ingatan aku wlupun seketika. Aku berdoa pd Allah, semoga d panjang kan ukhwah kita ini hingga ke akhir hayat. I love U Syg & I will always love U with all my...

Posted by Wakaf Tamingsari @ 02/08/2017 11:43 AM GMT8
rumah lama tapi baru
apa nak buat

Posted by AmYNuRSaLiA @ 11/08/2016 01:59 PM GMT6
Musim Telah Berlalu
Assalamualaikum semua... Nantikan cerpen "Musim telah Berlalu" dari Amynursalia dalam proses akhir untuk paparan untuk peminat cerpen Amynursalia

Posted by Puteri Nurhida @ 10/05/2016 11:09 AM GMT6
Dewasa
Sudahku dewasa, Hampir berabad lama

Posted by hif84 @ 09/26/2016 12:35 PM GMT7
Think Think Think
Berfikir akan memungkin pemikiran kita bergerak pantas.. Berfikir dan terus berfikir.. Bilanya nak berTINDAK.. Hahhaa.

Posted by mY BlOg @ 09/23/2016 07:54 AM GMT-8
sedih....
hari ini...22 sept 2016...agak lama tak berblog.me dah kawen pun.kawen sebab orang kenenkan.tak pe la...follow the flow.tengok ape yang akan jadi nanti.masih bekerja di CM.sedih....ehmmm...sedih,pilu ,sayu dan sewaktu dengannya..bila kita terlalu menjaga hati orang,tak boleh langsung tengok hati...

Posted by Takdir Illahi @ 08/10/2016 07:45 PM GMT7
kebenaran
Jika nak cari kebenaran mulala gali dalam diri sendri bukan mencari kelemahan dan kesalahan orang lain. jika nak berjuang maka berjuang dengan kesucian dalam bidang apa pun cuma jadi lah diri sendiri atas nama tanah melayu bukan malaysia bukan sabah yang memetingkan KAUM sahaja. berjuang...

Posted by atoibolan @ 08/09/2016 05:18 PM GMT12
A New Journey
A new chapter in my life is happening. Finally quit my job and start my own business.Now i own a cat hotel "Mycatvilla" in Bukit Jelutong Shah Alam and it has its own Magic The Gathering thing.I can say i get to do what i enjoy doing. Hope all goes well. Sign out.

Posted by Motivasi @ 04/09/2016 10:43 AM GMT7
Party!
BIRTHDAY PARTYYY !!We also provide an affordable package for Birthday Party as low as RM250.00!HAVE FUN !____________________________ ______________VISIT TO KIDZANIAWe were invited by TASKA UMINA , Damansara Utama to bring their kids to Kidzania. Let the pictures speak for itself! ...

Posted by AlaidPondo BLOG @ 07/30/2016 09:17 AM GMT6
7 Sakramen Gereja Katolik
Apakah itu Sakramen? - Tanda dan Sarana Penyelamatan ALLAH. 7 Sakramen? 1. Pembaptisan 2. Pertobatan 3. Ekaristi 4. Penguatan / Krisma 5. Pengurapan Orang Sakit 6. Perkahwinan 7. Imamat

Next








Copyright © 2004 - 2005 NeverX All rights reserved.
Tag board Rules     Privacy policy     Terms of Service